Re: [Pascal] Losowanie pytań
: 19 lip 2012, 16:12
Tak mi się teraz przypomniało. Nie rób przesuwania pionka poprzez czyszczenie ekranu i rysowania wszystkiego od początku, bo ci ekran migocze. Nie prościej "zamalować" spacją?
twoja wizja przyszłości...
https://techvortal.pl/
Ja powiem krótko gdybym miał pętle to musiałbym dodawać jakieś zmienne pomocnicze w których bardzo łatwo się pogubić (Przynajmniej mi).pc.qwerty pisze: Jak napiszesz z użyciem repeat...until to bricka nie będzie.
Spokojnie myślę że takimi rzeczami to można się zająć na końcu teraz dodaję pytania, nowe tablice rekordów dla innych typów odpowiedzi itp.lolasher pisze: Tak mi się teraz przypomniało. Nie rób przesuwania pionka poprzez czyszczenie ekranu i rysowania wszystkiego od początku, bo ci ekran migocze. Nie prościej "zamalować" spacją?
IMO łatwiej się pogubić z goto.Mediator14 pisze:Ja powiem krótko gdybym miał pętle to musiałbym dodawać jakieś zmienne pomocnicze w których bardzo łatwo się pogubić (Przynajmniej mi).pc.qwerty pisze: Jak napiszesz z użyciem repeat...until to bricka nie będzie.
to będę was wspominał dobrze gdy mój program z instrukcją Goto zostanie ZbrickowanyGENERiC pisze:nadejdzie płacz i zgrzytanie zębów, szukanie winnych oraz niewinnych, bolesne bicie w piersi i dręczące wyrzuty sumienia...
A goto nie jest pętlą?Mediator14 pisze:robić tysiąc pętli przez cały program
NA ŻADNĄ PĘTLĘ. Pętlowało się w latach 80. w BASIC-u, Ty piszesz w Pascalu więc myśl Pascalowo. Nak*rw jeb*ną funkcję i procedurę.Mediator14 pisze:W sumie jest pętlą. Dziękuje wam za rady, jak będzie Brick to to na pewno zamienię na inną pętle
Tymczasem Spam się już zaczyna robić. Jak będę miał z czymś jeszcze problem to nie omieszkam się tutaj tego napisać
procedure XYZ;lolasher pisze:A co w funkcji jeb*nej? PĘTLA xD