C++ wykonywanie pętli do naciśnięcia klawisza
: 03 lut 2011, 22:29
autor: lolasher
Domyślam się, że potrzebuję funkcji, która odczyta bufor klawiatury bez jednoczesnego jego zwolnienia, ale jakoś nigdzie takiego cuda inżynierii kosmicznej nie mogę odnaleźć. Ogólnie chcę uzyskać coś takiego, że mam pętlę, nacisnę strzałkę w lewo, coś tam się wykonuje(wiele razy się wykonuje), jak wcisnę strzałkę w prawo to wykonuję się coś innego, a jak nacisnę enter pętla się skończy.
Re: C++ wykonywanie pętli do naciśnięcia klawisza
: 03 lut 2011, 22:58
autor: urban92
Getchar + if'y w samej pętli nie zdadzą egzaminu?
Re: C++ wykonywanie pętli do naciśnięcia klawisza
: 04 lut 2011, 13:40
autor: lolasher
getchar mi zatrzymuje wykonanie petli oczekujac na znak, chce zeby po jednym nacisnieciu klawisza petla sobie zasuwala do momentu az wcisne inny.
Re: C++ wykonywanie pętli do naciśnięcia klawisza
: 04 lut 2011, 14:06
autor: jedrekk
To będzie coś mniej więcej na zasadzie if nacisniętklawisz (kodklawisza) {break;};
Musisz znaleźć polecenie, a lista klawiszy znajduje się tutaj
http://msdn.microsoft.com/en-us/library ... s.85).aspx
Re: C++ wykonywanie pętli do naciśnięcia klawisza
: 04 lut 2011, 20:01
autor: lolasher
To też nie zda egzaminu, akurat same kody przycisków to pikuś. Muszę coś robić dopóki nie wcisnę klawisza. Kurde zaczynam się poważnie zastanawiać w jaki sposób napisano takie gry typu Snake...
//O widzicie jest takie coś jak kbhit();, które zwraca true jeżeli coś wciśnięto. Czyli już wiem xD