Strona 13 z 27

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 15 lut 2011, 20:03
autor: funcek
COOO??? On trzepie kasę za nagrywanie filmików opartych na poradnikach z internetu? Kur**, to ja idę instalować systemy za 50 zł, wale to...

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 15 lut 2011, 23:44
autor: PisarzKsiazkowicz
A ja idę zostać idiotą :>

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 16 lut 2011, 0:05
autor: urban92
Ludzie może są idiotami, ale za to cwanymi...

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 16 lut 2011, 9:47
autor: funcek
Kurna, chodźta wszyscy, będziem szczwanymi idiotami i będziem trzepać kasiore. A no i trzeba się nazwać jak Szajs że my nie z Polski nazwisko. Ja zamawiam sobie Karol Strasburger :trollface:

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 16 lut 2011, 14:36
autor: pc.qwerty
urban92 pisze:można zainstalować DX9.0c, i mieć jednocześnie działające Aero (ta sama metoda co w x86, ale zadziała plik d3d9.dll z Longhorna 5048 x64 do sprawi że będziemy mieli jednocześnie aero i DX9c bez konieczności przełączania). 64 bitowa wersja lepiej pracuje w sieci od wersji 32 bitowej, bezproblemowo obsługuje także dyski SATA, jako wersja oparta jeszcze na sprawdzonym instalatorze i386 łatwo łyka sterowniki kontrolerów dyskowych przeznaczone dla XP. Na nowszym sprzęcie polecam testowanie 4074 x64.
Mógłbyś napisać coś więcej o metodzie z x86 :?: I skąd wziąć 5048 x64, albo d3d9.dll z niego :?:

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 16 lut 2011, 16:05
autor: urban92
pc.qwerty pisze:Mógłbyś napisać coś więcej o metodzie z x86
Używamy tej paczki:

http://www.4shared.com/file/WPlnplAS/DX90C_for_LH.html

Odpalamy skrypt (potrzebna płyta z XP SP2 lub SP3), następnie odpalamy plik reg.
pc.qwerty pisze:I skąd wziąć 5048 x64, albo d3d9.dll z niego
Nie wiem, plik ten z 5048 działał pod 4074 i odpalał Aero ale nie działał LIMExplorer, w x64 musi być na 100% podobnie z tym że tam i tak nie ma LIMExplorera, nie wiem czy ten build jest na BA.

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 16 lut 2011, 16:17
autor: pc.qwerty
Dzięki za paczkę, niestety nie ma 5048 x64 na BA, jest tylko x86. Mógłbyś podesłać ten plik z x64 :?:

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 16 lut 2011, 17:04
autor: urban92
Nie sprawdzałem tego i nie mam tego pliku, proś pana od Amig, z tego co wiem on ma ten build, może ci da ten jeden plik.

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 02 kwie 2011, 21:57
autor: Conrado967
Sory za odkop, ale mam pytanie co do Longhorna 3718.

Jak zainstalować dx 9.0c dla LH, bo j\nie rozumiem tej instrukcji zawartej w paczce.

I jeszcze czy znacie jakieś nieoficjalne upgrady dla Longhorna? Coś jak na przykład paczka Urbana.

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 02 kwie 2011, 22:02
autor: pc.qwerty
Blueplex czy jak się to tam zwało..

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 02 kwie 2011, 22:10
autor: GENERiC
Robisz backup d3d9.dll(bodajże tak się to nazywało), żeby potem móc odpalić DCE. Wchodzisz do trybu awaryjnego - odpalasz undx9.bat, wpisujesz ścieżke do napędu z płytą XP SP2(co najmniej), i tam co jakiś czas enter wciskasz. Potem aplikujesz dx9.reg. Następnie uruchamiasz Longhornia w normalnym trybie, aktualizujesz DirectX'a i voila. Pamiętaj, że DCE wymaga starszego d3d9.dll(gdyż używa bibliotek DX 9.0b). Dlatego na czas DCE musisz podmienić spowrotem ten plik.

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 02 kwie 2011, 22:30
autor: Conrado967
Skąd wziąć undx9.bat i dx9.reg?

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 03 kwie 2011, 9:25
autor: pc.qwerty
Z paczki urbana ?

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 03 kwie 2011, 10:49
autor: Conrado967
Tylko że ja tych plików tam nie mam. Chce zassać znowu (bo może sie gdzieś zapodziały), ale wszystkie linki z przeklej padły. Upnie ktoś mi to raz jeszcze?

Re: Longhorn - ogólna dyskusja

: 03 kwie 2011, 11:54
autor: pc.qwerty
Których plików nie masz :?: Ściągnij paczkę z postu urbana wyżej a resztę plików weź z płytki XP.