Dyskusja o tym co można kopnąć kiedy Software przestanie działać.
Awatar użytkownika

Tomartin

Posty: 146
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:50
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
    Windows 7 Chrome

Post06 lis 2013, 1:28

Wrzucając tu moje niewinne, malutkie akwarium nie sadziłem że tak to się rozwinie, Kucma brawa z ogrom pracy i powidzenia :) Sam niebawem zabieram się za wodne, niestety nie dla siebie ale i tak sie pochwalę :D
Spoiler
Pokaż

  • "Clockwork" - AMD Athlon Xp 2800 + 768 MB RAM DDR1|Grafika - GeForce 6200 256 Mb|HDD Seagate 250 Gb - Windows 7 SP1
    "Test Computer" - Tualatin 1 Ghz | 640 Mb ram| | GeForce 2 32 Mb| Dysk - Seagate 80 Gb
    Compaq("Kołpak") - Pentium II 400 MHz| 384 Mb ram| Grafika jakaś ATI 4 MB|HDD 30 Gb Samsung - Windows XP SP3
    WorkFlow - Celeron 2,4 GHz| 640 Mb RAM| ATI 9600 256 MB| HDD 250 Gb Seagate - Windows 7 SP1
    Media Center - Pentium III 733 Mhz | 384 Mb RAM|Grafika GeForce FX 5200 128 Mb| Hdd Samsung 20 Gb
    Oil Computer - Celeron 466 MHz| 32 Mb RAM| Grafika jakaś Nvidia 32 Mb| HDD 4 Gb - Windows XP SP3
    "PI Lite"- Pentium I 133 MHz| 16/32 MB RAM|Grafika ATI VGA|HDD "Kawior" 2 Gb - Systemu na razie brak

Awatar użytkownika

kucma

Zasłużony użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:27
Lokalizacja: teraz juz Warszawa
Kontakt:
    Windows 8 Chrome

Post07 lis 2013, 19:01

skonczyl sie konkurs w benczmarku. oto zwycieska buda:

Obrazek

2 kloce przelecialo mi kolo nosa :(

Awatar użytkownika

funcek

Zasłużony użytkownik
Posty: 1842
Rejestracja: 06 lut 2011, 12:36
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:
    Linux Chrome

Post07 lis 2013, 19:08

W porównaniu do Twojego projektu to to wygląda jak brzydkie kaczątko, czekaj na następny tego typu konkurs :P
Spoiler
Pokaż

Elitarna Księga; HP EliteBook 2570p:
Intel Core i5 3340M @ 2.7GHz + Turbo Boost || 4 GB RAM DDR3 || Intel HD4000 || LiteON MU3 120GB || Windows 10 Pro - służy jako komputerek główny
Kijanka; Kiano Elegance 13.3 360:
Intel Celeron N3350 @ 1.10 GHz (2.4 GHz turbo) 2 MB cache || 4GB DDR3 || Intel HD Graphics || miziany ekran 13.3" IPS FullHD || 64GB eMMC || Windows 10 Home - ultrachinabook noszony zawsze w plecaku, bardzo użyteczny ze względu na dużą baterię 9000mAh w połączeniu z energooszczędnymi bebechami
Coś na kształt HTPC, producent bliżej nieokreślony:
Intel Celeron 1037U @ 1.8GHz || 8 GB DDR3 || Intel HD Graphics || HDD 500GB 7200RPM || Windows 10 Pro - podpięty pod TV 55", używany głównie do multimediów i, sporadycznie, do niewymagających gierek

Deska (w sumie to i Kijanka), wkrótce pójdzie do Żyda:
Intel Atom Z3735F 4x1.33GHz (1.83 GHz turbo) 2 MB cache || 1GB DDR3 || Intel HD Graphics || 8" IPS touch-screen || 16GB FLASH + 32GB MicroSD Class 10 UHS-I || Windows 8.1 with Bing x86

Bulbulator Czasoprzestrzeni, bliźniak Masturbatora Czasu; Sony Vaio PCG-N505SN:
Mobile Pentium II 400MHz || 128MB SŁONY-RAM || NeoMagic MagicGraph 256AV 2.5 MB || 10.4" 1024x768 || jakaś-tam dźwiękówka || HDD 30GB 5400RPM || Dualboot Windows 98 & Windows 2000 || 1999r. :)
Masturbator czasu aka Stalingrad rev.2; Sony Vaio PCG-505G:
Pentium MMX 233MHz || 32 MB SŁONY-RAM || NeoMagic MagicGraph 128XD 2 MB || 10.4" 800x600 || jakaś-tam dźwiękówka || HDD 6 GB 4200RPM głośny jak turbina z Passka w Tedeiku zamontowana w Ursusie C330 || Windows 98 SE || 1998r. :)
Byle-jaki-komputer, niedoszły Reaktor; eMachines E510 :
Intel Celeron M560 2.13GHz || 2 GB RAM DDR2 || grafika: tak || 15.4" || dźwięk: tak || HDD 320GB 7200RPM z HP'ka || SliTaz

Sony Playstation 4 Slim CUH-2016B 1TB

Xiaomi Redmi Note 3 Pro "Kate" & Moto Z2 Play

Rublik

Moderator
Posty: 2857
Rejestracja: 25 lut 2009, 16:11
Kontakt:
    Windows 8.1 Firefox

Post08 lis 2013, 11:07

Następna edycja będzie twoja :D
Honorowy Członek Mafii C-QUAM
HP EliteBook 820

Awatar użytkownika

Captain

Zasłużony użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: 13 mar 2013, 14:57
    Windows XP Opera

Post08 lis 2013, 18:08

2 kloce przelecialo mi kolo nosa :(
Jeszcze gorszej skrzynki/jednostki centralnej nie widziałem ... Gorsza od twojej.Wygrałbyś na 100%.
Moje sprzęty
Pokaż
HP Elite 8200 SFF
i5 2500 - Stock
8GB DDR3
Asus R7 250x 1GB GDDR5
2x500GB HDD
240W HP PSU

Awatar użytkownika

piotrmika

Zasłużony użytkownik
Posty: 126
Rejestracja: 10 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Kraków
    Windows 8.1 Chrome

Post08 lis 2013, 19:04

2 kloce przelecialo mi kolo nosa :(
Jeszcze gorszej skrzynki/jednostki centralnej nie widziałem ... Gorsza od twojej.Wygrałbyś na 100%.
Chciałbym zobaczyć Twoją, na pewno jest gorsza. Trzeba przyznać, że ten projekt jest bardzo ładny estetyczny, no i jak fajnie rozwiązany problem kabli.

Lecz fakt, projekt nie jest tak "odjechany" jak projekt kucmy.
MacBook Pro i5/8GB/256GB/Retina/MAC OS X Yosemite
iPhone 6, Samsung Galaxy S6 Edge

Awatar użytkownika

Onset

Administrator
Posty: 2121
Rejestracja: 06 gru 2008, 19:27
Lokalizacja: multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\GDAŃSK
Kontakt:
    Windows 8.1 Chrome

Post08 lis 2013, 21:21

Projekt kucmy zabiłby ćwieka Jury.
Windows 98 supports real multitasking - it can boot and crash simultaneously.
Mój pecet:
Spoiler
Pokaż

Obudowa: Modecom ThinkBell, Zasilacz: OCZ ModXStream 600W, Mobo: MSI B85M-G43, Procesor: Intel Core i5-4570 (Haswell) , Wypalarka: Optiarc DVD RW AD-7173A ATA, Grafika: Gigabyte Radeon R9 270x, HDD1: OCZ Vertex 4 128 GB, HDD2:WDC WD5001AALS-00L3B2 (500GB), HDD3+4: WD1002FAEX-00Z3A0 (RAID-0), RAM: Kingston HyperX Black + Red 16GB (2x4 GB + 2x4GB Dual-Channel) CL9, Mocarne chłodzenie: Scythe Mugen II Rev. B.
Retina MacBook Pro Early 2015:
Spoiler
Pokaż
Intel Core i5-5257u(Broadwell) @ 2.7 Ghz, RAM: 8 GB @ 1866 MHz DDR3, Intel Iris 6100, 128GB PCI-e SSD

Awatar użytkownika

winuser

Zasłużony użytkownik
Posty: 1112
Rejestracja: 29 sie 2013, 12:15
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:
    Windows 8.1 Internet Explorer

Post09 lis 2013, 12:44

skonczyl sie konkurs w benczmarku. oto zwycieska buda:
2 kloce przelecialo mi kolo nosa :(
Ma ta skrzynka coś unikalnego oprócz tych schowanych kabli ? Twój PC na pewno by wygrał :)
Laptop: Dell Latitude E7240 | Intel Core i5 4310U | Intel HD 4400 | 16GB RAM Kingston | Samsung SSD 1TB | macOS Mojave 10.14.6
PC: Dell Optiplex 3020 SFF | Intel Core i5 4570 @3,2GHz | Intel HD 4600| 8 GB RAM Kingston| GoodRAM IridiumPro 480GB | macOS Mojave 10.14.6 + Windows 10
Japko: Apple iPhone 8 | Apple A11 Bionic @2.74 GHz | Apple A11 GPU | 3GB RAM | 64GB PAMIĘCI | iOS 13.1
Sieć: Compal ConnectBox | UPC 300Mb/s
Storage: Seagate BlackArmor NAS 220 | 4TB HDD + 2TB HDD |
PlayStation 4 | CUH-1116A | 1TB |

Inne sprzęty:
Spoiler
Pokaż
Satelita:
Corab 90cm Black | 2x Inverto Twin Black Premium | Philips 43PFS5301 | Formuler F1 Twin (Hyperion 6.4) | nBox BSKA ADB-5800s E2 | Hot Bird 13E + Astra 19.2E | Cyfrowy Polsat i nc+
Apple iPhone 5s | Apple A7 @1.3 GHz | PowerVR G6430 | 1GB RAM | 32GB PAMIĘCI | iOS 12.4
Apple iPhone 5 | Apple A6 @1.3 GHz | PowerVR G6430 | 1GB RAM | 32GB PAMIĘCI | iOS 10.3
Nokia N9 | TI OMAP3630 @1,1GHz OC | PowerVR SGX-530 | 1GB RAM LPDDR | 16 GB PAMIĘCI | MeeGo 1.2 Harmattan
Lumia 520 | Qualcomm MSM8227 @ 1GHz | Qualcomm Adreno 305 | 512MB RAM | 8GB PAMIĘCI| WP 8.1 GDR2

Rublik

Moderator
Posty: 2857
Rejestracja: 25 lut 2009, 16:11
Kontakt:
    Windows 8.1 Firefox

Post09 lis 2013, 16:20

Musicie cały czas cytować ten sam duży obrazek? Bez przesady.
Honorowy Członek Mafii C-QUAM
HP EliteBook 820

Awatar użytkownika

kucma

Zasłużony użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:27
Lokalizacja: teraz juz Warszawa
Kontakt:
    Windows 8 Chrome

Post28 lis 2013, 15:08

Dobra. Po wielkich bojach, placzach, zalach i wkur@%!@niach mam w koncu akwarium. Ale od poczatku:

Na wczesniejszych zdjechac z bliska na radiator, nie wiem czy zwrociliscie uwage ale mnie zastanawialo nie rownolegle ulozenie blaszek w porownaniu do ramu. pomyslalem ze chlodzenie nie jest dobrze docisniete ale po wynikach wcale to nie wskazywalo. zracji tego ze trzeba bylo przykrecic przygotowana wczesniej i wzmocniona blache pomyslalem ze odworce radiator tak zeby napisy nie byly do góry nogami i sprawdze czy wszystko jest dobrze dokrecone.

Obrazek

Okazalo sie ze teraz wyglada to bardziej prosciej i jest ok. dodatkowo postanowilem wymienic super zajebiaszcze wentylatory phanteksa na dziadowskie swiecace tylko dlatego ze bardziej bajerancko to wyglada :)

Obrazek

Obrazek

pomyslalem ze 3 wentylatory bylyby jeszcze bardziej bajeranckie :)

Obrazek

temperatura przy tych wentylatorach jest jakies 3 stopnie wyzsza ale w idla i tak jestesmy ciagle pozniej albo w okolicach 30st. wiec nie ma co popadac w histerię

Obrazek

wczesniej przygotowane mnóstwo 0.5m przedluzaczy usb, 0.5m przewody rj-45, hdmi, mini jacki itd. do ktorych pozniej beda podlaczane normalne juz przedluzacze 5m

Obrazek

no i powod wszystkich opoznien i zatorow

Obrazek

oczywiscie nie moze byc zbyt pieknie i akwarium ma wymiar 80cm-36.5cm. Oznacza to ze jest za szerokie na 1.5cm. A to oznacza ze moja plexa na ktora wydalem kawal grosza jest zbut krótka i delikatnie sie zapada... a to oznacza ze musze kupic nowa...

Obrazek

no i kupilem. 80zl wydalem na dodatkowa plyte z plexy tylko daltego ze stara jest za krótka o 1.5cm. A niech to szlag... :wsciekly:

Obrazek

szyba przez ktora bylo tyle problemow

Obrazek

tutaj dobrze widac jej wypuklosc. Akwarium w porownaniu do kompa jaki tam wloze jest ogromne, jest bydlackie i jesli chodzi o sam rozmiar to budzi respekt. Ostro zabieram sie do pracy i jak najszybciej bede sie staral to skonczyc i zalac. Akwarium jeszcze smierdzi klejem wiec trzeba bedzie dac mu wyschnac a teraz biore sie za wiercenie i szlifowanie. ciagle bede uaktualnial watek... Bedzie grubo :)

Obrazek

Awatar użytkownika

PisarzKsiazkowicz

Moderator
Posty: 2234
Rejestracja: 27 sty 2010, 7:53
    Windows 8.1 Opera

Post28 lis 2013, 15:49

Szklarz trochę spieprzył sprawę, no ale szybki i tak wyszły zaje... epicko :D Czekamy na więcej info.
Obrazek

Awatar użytkownika

kucma

Zasłużony użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:27
Lokalizacja: teraz juz Warszawa
Kontakt:
    Windows 8 Chrome

Post28 lis 2013, 16:03

@Pisarz... W czym spieprzyl sprawe? Wszystkie szyby sa ze soba sklejone równiutko. fugi sa rowne, szklo nie porysowane. Co do samego wykonania mysle ze nie moge sie przyczepic oprócz tego ze wyruchal mnie na kase i czas. Znasz sie na akwariuach? Na fotki w lepszej jakosci bedziemy musieli poczekac dzien lub dwa (do zalania)

mata pod akwarium

Obrazek

Obrazek

juz po docieciu. calkiem ladnie mi to wyszlo

Obrazek

zaznaczylem co ma zostac a czego ma nie byc. mam nadzieje ze ladnie i rowno mi to wyjdzie chinska wiertarka za 30zl

Obrazek

no i planowo jak to ma byc

Obrazek

nie ma panelu aerocool bo przy nim mam jeszcze zabawe zeby polutowac sporo przewodow bo termometry, zaslanie i usb nie siegnie nawet polowy wymaganej dlugosci

Obrazek

nie wiem czy konsola sterowania wrzechswiatem bedzie bardziej lub mniej wsunieta. musze jeszcze wywiercic dziure i przykleic tylna scianke i wtedy zadecyduje jej koncowe polozenie

Awatar użytkownika

funcek

Zasłużony użytkownik
Posty: 1842
Rejestracja: 06 lut 2011, 12:36
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:
    Linux Chrome

Post28 lis 2013, 17:13

wyruchal mnie na kase i czas
zgaduję, że pisarzowi właśnie o to chodziło.
Spoiler
Pokaż

Elitarna Księga; HP EliteBook 2570p:
Intel Core i5 3340M @ 2.7GHz + Turbo Boost || 4 GB RAM DDR3 || Intel HD4000 || LiteON MU3 120GB || Windows 10 Pro - służy jako komputerek główny
Kijanka; Kiano Elegance 13.3 360:
Intel Celeron N3350 @ 1.10 GHz (2.4 GHz turbo) 2 MB cache || 4GB DDR3 || Intel HD Graphics || miziany ekran 13.3" IPS FullHD || 64GB eMMC || Windows 10 Home - ultrachinabook noszony zawsze w plecaku, bardzo użyteczny ze względu na dużą baterię 9000mAh w połączeniu z energooszczędnymi bebechami
Coś na kształt HTPC, producent bliżej nieokreślony:
Intel Celeron 1037U @ 1.8GHz || 8 GB DDR3 || Intel HD Graphics || HDD 500GB 7200RPM || Windows 10 Pro - podpięty pod TV 55", używany głównie do multimediów i, sporadycznie, do niewymagających gierek

Deska (w sumie to i Kijanka), wkrótce pójdzie do Żyda:
Intel Atom Z3735F 4x1.33GHz (1.83 GHz turbo) 2 MB cache || 1GB DDR3 || Intel HD Graphics || 8" IPS touch-screen || 16GB FLASH + 32GB MicroSD Class 10 UHS-I || Windows 8.1 with Bing x86

Bulbulator Czasoprzestrzeni, bliźniak Masturbatora Czasu; Sony Vaio PCG-N505SN:
Mobile Pentium II 400MHz || 128MB SŁONY-RAM || NeoMagic MagicGraph 256AV 2.5 MB || 10.4" 1024x768 || jakaś-tam dźwiękówka || HDD 30GB 5400RPM || Dualboot Windows 98 & Windows 2000 || 1999r. :)
Masturbator czasu aka Stalingrad rev.2; Sony Vaio PCG-505G:
Pentium MMX 233MHz || 32 MB SŁONY-RAM || NeoMagic MagicGraph 128XD 2 MB || 10.4" 800x600 || jakaś-tam dźwiękówka || HDD 6 GB 4200RPM głośny jak turbina z Passka w Tedeiku zamontowana w Ursusie C330 || Windows 98 SE || 1998r. :)
Byle-jaki-komputer, niedoszły Reaktor; eMachines E510 :
Intel Celeron M560 2.13GHz || 2 GB RAM DDR2 || grafika: tak || 15.4" || dźwięk: tak || HDD 320GB 7200RPM z HP'ka || SliTaz

Sony Playstation 4 Slim CUH-2016B 1TB

Xiaomi Redmi Note 3 Pro "Kate" & Moto Z2 Play

Awatar użytkownika

PisarzKsiazkowicz

Moderator
Posty: 2234
Rejestracja: 27 sty 2010, 7:53
    Windows 8.1 Opera

Post28 lis 2013, 21:01

Dokładnie.

Ciekawie się zapowiada, powodzenia. Będzie czym szpanować. :D
Obrazek

Awatar użytkownika

kucma

Zasłużony użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:27
Lokalizacja: teraz juz Warszawa
Kontakt:
    Windows 8 Chrome

Post29 lis 2013, 16:12

Pomyslalem ze nie bede spal i bede robil machine, dzien i noc zeby dzisiaj go zalac. ale wszystko wymaga tyle pracy i jest tak czasochlonne ze to jest jakis szok!

Przymierzalem i zastanawialem sie nad ukladem wewnatrz baniaka. co lebiej gdzie ulozyc, postawic. Wszystko to ma pozniej odniesenie w tym gdzie dziure wywiercic lub jak ledy czy napowietrzanie poprowadzic. Tak wiec komp bedzie w centrum, po lewej pompa, po prawej zasilacz na przeciw kart popma cyrkulacyjna, dekoracje, roslinki to juz kwestia gustu

Obrazek

poniewaz musialem postanowic ulozenie zasilacza postanowilem go rozkrecic i sprawdzic co moge z nim zrobic.

Obrazek

5 lat gwarancji poszlo jak psu w dupe, ale i tak bym to zrobil. zasilacz bedzie stal prawie pionowo. zastanawiam sie czy jego pasywne chlodzenie bedzie wystarczajace. w koncu na dnie bedzie mu chlodno i przyjemnie. bardzo ciezko zdemontowac jest ta modularna czesc zasilacza i jeszcze nie wiem jak to zrobie ale blachy tam napewno nie bedzie

Obrazek

tak to bedzie stalo

Obrazek

ta poksilina moze i nie wyglada estetycznie ale wazne zeby byla szczelna. mozna ja pomalowac lub zakleic lub zakleic i pomalowac

Obrazek

Obrazek

waz ogrodowy ... bo najprostrze rozwiazania sa najlepsze...

Obrazek

czeka na schniecie

Obrazek

wydaje sie byc dobrze uszczelnione, jedyny element ktory bedzie sie dalo odkrecic i w przypadku przyszlej przeprowadzki zdemontowac i zamontowac spowrotem to gwint obok wodomierza ktory zabezpieczylem tasmia teflonowa. w srodku jest jeszcze uszczelka. mam nadzieje ze to wystarczy

Obrazek

pleksa prawie gotowa. zostaly jeszcze do poszerzenia otwory na weze. Dodatkowo wymyslilem osobny otwor z zakertka ktory służy tylko i wylacznie do tankowania akwarium olejem. Tutaj jeszcze go nie wiac (choc otwor na niego jest wywiercony) ale juz wkrótce go zamontuje

Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości