Strona 2 z 2

Re: Grafika na Leohazard 10.6.2

: 28 sty 2012, 23:58
autor: urban92
pc.qwerty pisze:7300 powinna ruszyć na samym GraphicsEnablerze ale tylko w 32 bitach.
U mnie nie chciała działać na samym GraphicsEnablerze, odpaliła na NVdarwinie.

Re: Grafika na Leohazard 10.6.2

: 29 sty 2012, 12:10
autor: pc.qwerty
To jeszcze zależy od wersji Chameleona, może miałeś jakąś przedpotopową bez GraphicsEnablera :trollface:

Re: Grafika na Leohazard 10.6.2

: 29 sty 2012, 15:45
autor: urban92
Przedpotopową w iATKOS L3?

Re: Grafika na Leohazard 10.6.2

: 29 sty 2012, 15:48
autor: pc.qwerty
Fuckt, tam pewnie jest nowa.

Re: Grafika na Leohazard 10.6.2

: 16 lut 2012, 15:36
autor: djdeejay
No więc na 7300GT mi nie bangla. Za to na 6600 zwykłej chodzi ładnie - iAtkos 10.6.3. Próbowałem 10.6.6i, oraz retail, ale tam już grafika nie pójdzie. A w pracy udało mi się odpalić 10.5.8 na 6200 z procusiem P4 2.4GHz i chodzi ładnie nawet, wkońcu. Bo iAtkos na nim miał problem z sieciówką.

Więc po baaardzo długiej zabawie z MACami, wiem już o co chodzi tutaj i jak dobrze zainstalować :)

Dziękuję za pomoce i rady :)

Re: Grafika na Leohazard 10.6.2

: 16 lut 2012, 15:44
autor: pc.qwerty
Pasek menu (ten na górze :>) masz biały czy przezroczysty, i czy masz w preferencjach aktywną opcję przezroczystości?
Obrazek

Re: Grafika na Leohazard 10.6.2

: 16 lut 2012, 16:11
autor: djdeejay
Oczywyliście, przezroczysty :)

Re: Grafika na Leohazard 10.6.2

: 16 lut 2012, 16:16
autor: pc.qwerty
W takim razie gratuluję pomyślnego odpalenia! :D

Re: Grafika na Leohazard 10.6.2

: 16 lut 2012, 16:21
autor: djdeejay
Dziękiuję :)
Teraz tylko pobawić się i kupić żywe Japko, co by działało bez kombinacji :)

Re: Grafika na Leohazard 10.6.2

: 16 lut 2012, 16:23
autor: pc.qwerty
Przy waniliowym sprzęcie nie jest konieczna taka ilość kombinacji jak w tym wypadku, ja na przykład korzystam z OS X'a wgranego z oryginalnej płytki, do tego loader, poprawione tabele DSDT (niepotrzebne na Sandy Bridge), pięć sterowników i gra gitara :P