Dyskusja o tym co można kopnąć kiedy Software przestanie działać.
Awatar użytkownika

piotrmika

Zasłużony użytkownik
Posty: 125
Rejestracja: 10 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Kraków
    Macintosh Chrome

Post17 gru 2014, 9:53

Nie wiem czy to dobry dział, więc z góry przepraszam, jeżeli to nieodpowiedni!

Słuchajcie, jest sprawa. Mój bardzo dobry znajomy po długim okresie poszukiwań sprzętu postawił na HP EliteBook Folio 1040 G1 (łamał się jeszcze przed innym świetnie wykonanym sprzętem jakim jest MacBook). W piątek otrzymał sprzęt, co potwierdzone jest listem przewozowym, paczka została otworzona przy kurierze, aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne. Niestety po dalszym sprawdzeniu sprzętu okazało się, że klawisz Delete odstaje i zacina się. Co prawda przysługuje mu gwarancja Next Businness Day, ale chciałby jednak zakupić MacBooka, z tego powodu nie chce rejestrować tej gwarancji, bo potem nie odsprzeda jej wraz ze sprzętem. Dlatego sprawa jest prosta, laptop został zakupiony za 7200 PLN, on sprzeda go za 5500 PLN, wraz z 3-letnią, niezarejestrowną gwarancją Next Businnes Day. Sprzęt jest w pełni nowy i nieużywany. Może akurat ktoś z Was poszukuje takiego lub podobnego sprzętu, może ktoś z Waszych znajomych. Do laptopa może wystawić fakturę VAT.

Poniżej link do aukcji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=4907035249

Aukcja wystawiona z mojego konta, gdyż kolega nie posiada konta na allegro. Może ktoś z Was ma jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem, jeżeli sklep odmawia wymiany sprzętu, ponieważ został zakupiony na fakturę.
MacBook Pro i5/8GB/256GB/Retina/MAC OS X Yosemite
iPhone 6, Samsung Galaxy S6 Edge

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości